FANDOM

Puteţi lăsa aici mesajele voastre.

TiberiuEdit

Pagina asta are menirea de a strânge mesajele şi părerile celor care vizitează site-ul. Aş ruga pe toţi cei interesaţi să lase un semn - chiar şi fără nume dacă aşa vreţi - pentru a-mi putea face o idee despre utilitatea wiki-ului. Vreau să mulţumesc şi celui care a spart gheaţa la contribuţii şi a editat Reinstalare GRUB. Numai bine şi aştept mesajele voastre!

Este destul de interesant, bine explicat... Nu am absolut deloc cunostinte in ceea ce priveste familia Linux. De ceva vreme cochetez cu ideea de migrare, dar cautand, am dat numai de carti complicate, in limbi straine. Ar fi dezamagitor sa fie un proiect lasat balta, mai ales ca este un subiect interesant pentru multi ca mine.

TiberiuEdit

Informatiile care sunt aici ar trebui sa te ajute sa faci primii pasi, cu toate ca proiectul n-a mai fost actualizat de ceva vreme. Instaleaza-ti Linux si joaca-te pentru ca asta e cel mai eficient mod de-a invata. Dupa ce iti alegi o distrbutie, cauta pe site-ul oficial documentatii, forum-uri, etc.

Ma bucur ca cineva a gasit informatiile de aici utile dar avand in vedere ca este un wiki, incercati sa si contribuiti cu ceva. Este prea mult de lucru pentru o singura persoana iar timpul nu e deloc de partea noastra.[[Categorie: Foarte interesant pana acum si trebuie sa continuie. Folosesc Linux de aproape 4 ani, l ainceput dualboot, apoi exclusiv, iar informatiile de aici mi se par foarte utile si accesibile. Ideea e ca nu sunt decat un simplu utilizator fara cunostinte de IT, dar am ajuns la concluzia ca Linux e surprinzator de simplu (user friendly) de foarte multe ori. Succes cu proiectul acesta. Astept actualizarea tuturor sectiunilo.]]

Also on FANDOM

Random Wiki